Sunday, October 23, 2016

Ziad masri forex

Ek het gedink hierdie e-pos van leser en opmerkings Ziad Masri was so insiggewend, dat ek gevra vir sy toestemming om met ander te deel. Sy sleutel waarneming, dat jy sy nie hoe lank jy handel, maar hoeveel patrone waarneem en reageer daarop, wat bepaal die leerkurwe help verduidelik hoe aktiewe handelaars kundigheid kan ontwikkel in baie minder tyd as wat algemeen waargeneem in ander prestasie velde. Let ook op die emosionele toon van Ziads kommunikasie. Om entoesiasme en leer in stand te hou tydens die mees uitdagende markte is 'n ware vervulling. Sonder dat ry, die leer-kurwe stalletjies uit. Baie mense is lief vir handel en is lief vir die maak van geld. Nie so baie soos die dinge wat jy hoef te doen om markte te leer en maak goeie ambagte. Ek het gedink dat id skryf en deel 'n waarneming saam met jou. 'N handelaar vriend van my en ek was onlangs in gesprek en dit het vir ons dat die onlangse markomgewing nie net gee ongelooflike geleenthede vir 'n paar groot winste, maar dit is ook gee ongelooflike geleenthede vir versnelde leer. Met wisselvalligheid loop te alle tye hoogtepunte, wat gebruik word om 2 weke te neem na vore is nou besig om 'n dag (soos jy verwys na in jou ATR studie). As sodanig, en met die oorvloed van tendense wat sien, is daar letterlik honderde meer patrone wat in 'n gegewe tyd-raam as wat ons gebruik om voor te sien. Ek onthou vroeg verlede jaar id daar sit en kyk hoe die mark vir ure as dit in 'n 6 punt reeks innig niks gebeur nie. Nou is sy amper non-stop aksie. Die effek van al hierdie ekstra blootstelling is versnelde leer. Dit is al huis toe gebring toe ek 'n paar maande al opgelet begin gelede dat my handel vaardighede gelyk aan 'n onmiddellike sprong te maak. Ek is skielik anders sien die mark en in staat is om beweeg sin om 'n veel groter mate. Ek kon nie verstaan ​​die rede hiervoor, maar nou sien ek dit was die gevolg van versnelde leer gegewe die marktoestande van wyle. Letterlik, sy asof ek net 2 jaar bygevoeg ervaring saamgeperste binne 2 maande. Besef dit het nie net interessant nie, maar dit het ook baat gevind my indirek, want ek was besig om te twyfel hoe my resultate so goed kan wees. Ek het gedink dit is te goed om waar te wees, want dit word so vinnig gebeur (wat 'n vorm van self-sabotasie kan wees), maar nou het ek besef dat die lengte van die tyd Ive is die handel kan mislei as sy nie die lengte van tyd self wat bepaal leer, maar hoeveel blootstelling wat ons moet patrone gedurende daardie tyd. En van daardie oogpunt, nooit Theres 'n beter tyd om te leer en te groei as 'n dag handelaar was. hierdie mark, ver van net bied ruim geleentheid, bied 'n ongeluk graadkursus. En Im gelukkig te wees ingeskryf. About Me Brett Steenbarger, Ph. D. Skrywer van die sielkunde van Handel (Wiley, 2003), die verbetering van Trader Performance (Wiley, 2006), en The Daily Trading Coach (Wiley, 2009) met 'n belangstelling in die gebruik van historiese patrone in markte om 'n handels rand vind. Ek is ook geïnteresseerd in die verbetering van prestasie onder handelaars, teken op navorsing van deskundige kunstenaars op verskeie gebiede. Ek het 'n verlof van blog begin Mei 2010 te danke aan my rol op 'n globale makro hedge fund. Blogging hervat in Februarie 2014, tesame met gereelde plasing aan Twitter en StockTwits (steenbab). View my complete profileThe industrys enigste omvattende opleidingsprogram gebou deur voltydse handelaars Here8217s wat handelaars sê ek seker om net te leer van die werklike handelaars wat hul lewe te maak uit die mark en nie self-geproklameerde guru wat dikwels leer jy verkeerd metodes gemaak dat jy dan hoef te spandeer jaar afleer. Wat is verfrissend in hierdie opleiding was dat verskeie dikwels aangehaal stukke konvensionele handel 8220wisdom8221 is ondervra en gewys waarom hulle was baie gewild in die hoofstroom, maar sal uiteindelik seermaak jou bottom line. Die insigte was uiters waardevol en ek kon nie hulle bereik het as ek was nie leer uit die werklike handelaars met 'n uitgebreide werklike handel ervaring. 8211 Gabriel T, Singapoer Daar is so baie gloeilamp oomblikke in hierdie opleidingsprogram wat jou wys hoe die voor - regtig handel dat my vertroue pad boontoe het geskiet. Ten slotte 'n metode met 'n ware rand waar die kans is konsekwent in jou guns kan enigiemand vertroue maak. Ek het 'n aantal briljante sleutel wegneemetes uitgedruk langs my rekenaar wat ek gaan oor elke dag. Ziad en Awais is ook waarskynlik die mees vriendelike en hulpvaardige handelaars / opvoeders daar buite. Hulle het 'n groot passie om werklik te help aspirant handelaars. Ek glo die program theyve gebou is die mees omvattende, goed gestruktureerde, robuuste handel onderwys daar buite wat jy werklik suksesvol kan maak, en Ek sal nie huiwer om dit my volledige aanbeveling aan enige handelaar ernstig is oor hul sukses. 8211 Jason Stolte, Jersey, VK Ek wil baie dankie sê die handelaars agter OpenTrader vir hul fantastiese poging om hierdie opleidingsprogram te bou. As 'n nuweling handelaar het ek so hard gesoek na my leerkurwe te bevorder en uit te vind 'n metode wat regtig werk in die werklike wêreld. Vir so lank ongelukkig ek konsekwent het myself bemark metodes van mense wat werklik handel didnt. Hierdie opleiding verander alles. Ek sou raai dit vir enige handelaar op soek na mooi gelei word deur 'n groot handelaars wat ook uitsonderlike onderwysers. 8211 A. Daem, Dubai, UAE kopie Kopiereg 2012-2016 - Spark Analytics, LLC. Risiko-Openbaringsverklaring. Verhandeling van sekuriteite, opsies, forex, en termynkontrakte kan nie geskik vir almal wees en behels die risiko van 'n deel van of al jou geld verloor. Inligting verskaf is opvoedkundige aard en is ontwerp om by te dra tot jou algemene begrip van finansiële markte en tegniese ontleding. Gebruik dit hoe jy wil en op jou eie risiko. Ons is nie beleggingsadviseurs geregistreer. Hierdie inligting is 'n algemene publikasie wat na ons mening weerspieël en is nie 'n spesifieke aanbeveling aan enige een individu. Jy moet jou eie makelaar of 'n belegging adviseur te raadpleeg vir beleggingsadvies. Die beheer van risiko deur die gebruik van beskermende stop is noodsaaklik. Neem asseblief kennis dat die gebruik van aftrekorders kan nie altyd effektief in die beperking van risiko wees. marktoestande kan maak dit moeilik, indien nie onmoontlik om sodanige opdragte gedurende tydperke van uiterste markonbestendigheid of lae likiditeit. FULL Risiko-Openbaringsverklaring EN VRYWARING. Privaatheidsbeleid Verdienste DisclaimerAbout ons wat ons Ziad Masri en Awais Bokhari, onafhanklike Futures handelaars wat kyk na handel in 'n ander manier as wat die meeste van die opvoeders en ghoeroes wat jy sal vind daar buite. Anders as die meeste in hierdie bedryf, sal nie ons vertel wat jy wil om goed te hoor jou vertel wat jy nodig het om te weet. En jy sal sien dit vir die oë van die werklike handelaars. Ons moenie aanspraak maak dat ghoeroes wees, maar weve al om die blok genoeg tyd om te weet hoe handel regtig benader moet word. Wat is ons perspektief op Handel Dit is ons belangrikste oortuigings oor die saak, en al ons opleiding sluit hierdie 3 punte: Aktiewe handel is 'n prestasie dissipline. Dit is 'n geestelike sport. Dit vereis streng vaardigheidsontwikkeling en volgehoue ​​oefening. Trading is nie eenvoudig en maklik. Sielkunde is belangrik, maar dit is nie alles. Trading is gebaseer op eenvoudige beginsels, maar eintlik 'n volhoubare voordeel in die markte vereis komplekse kontekstuele begrip. Trading kan veel meer as net oor die maak van geld wees. korrek benader, kan dit dien as een van die mees kragtige self-ontwikkeling gereedskap wat jou hele lewe verbeter. Ons glo ook dat handel het niks te doen met geluk of dobbel, en dat sy baie moontlik om die kans in jou guns konsekwent sit. Ons dont like die wanbegrip handel en handelaars kry in die media, en ons het en die video as 'n huldeblyk aan handelaars verfilm oral: Hoekom het ons 'n opleiding Company Soos ervaar handelaars, sien ons 'n groot gaping tussen wat die onafhanklike kleinhandel handelaar is geleer het en wat die professionele mense eintlik dink en doen. En ons wil hierdie gaping te vul. Daar is baie van whats daar buite verby vir 'n goeie handel onderwys is net goed vir die beursies van die verkoop dit. Maar as jy 'n handelaar wat toegewyd en ernstig is oor die maak van dit, dan kom jy het na die regte plek. Ons missie is: Om te help ernstige handelaars hul volle finansiële en persoonlike potensiaal te bereik. Sy ons opregte hoop dat ons opleiding wat jy baie sal help in jou handel reis, en red jy 'n paar van die dooie punte en hartseer wat ons ervaar, terwyl die leer. As ons jou leer werklike vaardighede, inspireer, en stoot jou te bereik verder as jy gedink het moontlik is, weve ons werk gedoen. Die bereiking van alles wat jy wil en die lewe van jou drome as 'n handelaar is moontlik. Nou kan kry om te werk. kopie Kopiereg 2012-2016 - Spark Analytics, LLC. Risiko-Openbaringsverklaring. Verhandeling van sekuriteite, opsies, forex, en termynkontrakte kan nie geskik vir almal wees en behels die risiko van 'n deel van of al jou geld verloor. Inligting verskaf is opvoedkundige aard en is ontwerp om by te dra tot jou algemene begrip van finansiële markte en tegniese ontleding. Gebruik dit hoe jy wil en op jou eie risiko. Ons is nie beleggingsadviseurs geregistreer. Hierdie inligting is 'n algemene publikasie wat na ons mening weerspieël en is nie 'n spesifieke aanbeveling aan enige een individu. Jy moet jou eie makelaar of 'n belegging adviseur te raadpleeg vir beleggingsadvies. Die beheer van risiko deur die gebruik van beskermende stop is noodsaaklik. Neem asseblief kennis dat die gebruik van aftrekorders kan nie altyd effektief in die beperking van risiko wees. marktoestande kan maak dit moeilik, indien nie onmoontlik om sodanige opdragte gedurende tydperke van uiterste markonbestendigheid of lae likiditeit. FULL Risiko-Openbaringsverklaring EN VRYWARING. Privaatheidsbeleid Verdienste DisclaimerThe bestsellers heilige graal van die koop en verkoop van besonderhede-nou heeltemal op datum gebring om handelaars 'n voorsprong in die mark gesonde handel raad en hope idees wat jy kan gebruik om jou eie handel methodology.-Jack Schwager, skrywer van produseer gee Marketplace Wizards en The New Marketplace Wizards Dit handel meesterstuk ten volle opgedateer om te gaan met al die bekommernisse van die moderne mark omgewing. Met aansienlike nuwe materiaal, die tweede weergawe beskik oor Tharp8217s nuwe 17-stap belê rekordprys: 34,95 Ek dont gewoonlik graag enige resensies skryf, maar ek voel verplig om hierdie te skryf vir twee redes. Die eerste is dat hierdie boek die grootste enkele invloed op my handel uit niks I8217ve ooit gelees het, en ek het dit gekoop eintlik as gevolg van someone8217s hersiening van - so as iemand dit lees as gevolg van my resensie dan sou ek beslis hulle 'n uitgemaakte goeie diens. Tweede, en meer belangrik, ek is absoluut gewalg deur die baie negatiewe resensies geskryf oor hierdie boek, en ek wou die rekord reg vir enigiemand te stel om dit te lees sodat hulle die groot fout van nie die lees van hierdie boek wouldn8217t maak. So hier gaan, maar voor ek begin i8217d net graag sê aan diegene 8220nay sayers8221 dat Tharp is 'n handelaar, en dat dit wat al van sy insig so effektief maak is die feit dat hy duisende handelaars meer as 15 jaar bestudeer en vorendag gekom met n model vir effektiewe handel op grond van wat hulle almal in gemeen het. Dan, met behulp van 'n wetenskaplike benadering, hy het hierdie model gekwantifiseer en jy alles wat jy moet weet in eenvoudige terme gegee. It8217s nie 'n klomp van die filosofie, maar eerder priceless insig wat ons almal moet dankbaar wees vir. Ek dit inderdaad 'n beroep die grootste enkele boek ooit oor die onderwerp van die verhandeling geskryf. Hoekom is dit verdien so 'n hoë lof wat jy dalk vra om dit eenvoudig, hierdie boek verduidelik die proses van 'n suksesvolle beurs in so 'n manier om u te gee die mees ongelooflike goeie begrip moontlik. Daar is honderde van handel boeke daar buite, en elkeen lyk jy die author8217s siening oor wat suksesvolle handel is om te gee. Die enigste probleem is dat so baie skrywers is van mening dat it8217s alles oor die metode en dat hul metode is die beste of selfs enigste manier. So jy dalk gehoor het dat jy ten minste 'n 3-1 beloning om te waag verhouding tot 'n ambag te neem. Of jy dalk gehoor het dat jy altyd moet volgens skaal uit om kontant in winste, en so aan en so aan. Maar wat maak hierdie boek uniek maak, is dat dit handel doesn8217t verduidelik van 'n metode oogpunt, maar eerder gee jou die mees buigsame en open minded verduideliking wat daar is. Dit alows u om te sien, byvoorbeeld, dat 'n 1 tot 2 beloning te waag verhouding (ja gevaar 2 net te kry 1) groot in sommige gevalle, afhangende van die stelsel kan wees. Dit laat u om op te hou soveel fokus op ur inskrywings en fokus op ur uitgange, wat werklik is die belangrikste ding. 8220cut ur verliese kort, laat ur winste run8221. U kan dit gehoor het, maar nou u8217ll verstaan ​​dat alle it8217s praat oor die belangrikheid van uitgange. Die boek gee jou ook 'n ongekende begrip van wat dit neem om jou eie metode te ontwerp, of dit meganies of diskresionêre wees, en hoe om dit te hou juis om te sien of dit u geld sal maak met verloop van tyd. Miskien nog belangriker, die presiese manier waarop dit definieer die paramters van suksesvolle metodes gee jou 'n sielkundige voorsprong wat dit makliker vir jou om suksesvol te handel by verstek maak. Wat ek bedoel met hierdie is dat dit wys jou hoe om te begin kyk na wat handel dryf as 'n lang reeks toetse wat met verloop van tyd sal maak dat jy geld, want hulle het 'n positiewe verwagting. Moet jy weet hoe kragtig dit is net om te sien die handel op hierdie manier. Dit laat jou toe om te stop wil reg wees op elke handel, want jy weet dat terwyl jou metode geld sal maak met verloop van tyd, elke spesifieke trade8217s uitkoms is amper lukraak en onbekend. En sodat jy fokus op die groter prentjie en vind dit makliker om verliese te neem en nie ontsteld te raak nie, want meer as 'n reeks van baie ambagte u8217ll up wees. Don8217t onderskat die EFFEKTE dit sal hê op ur handel het. Afgesien van gee jou al hierdie goed gedefinieerde maniere van kyk na die basiese beginsels van die saak (dinge wat al genoem deur die mark towenaars by the way, maar dikwels in vae en skynbaar teenstrydige terme), die boek is die enkele beste insig handel sielkunde. En hier i8217m praat nie van eenvoudige om te weet hoe om te wees 8220discipline8221. Maar eerder, Tharp wys jou in groot detail hoe jy moet dink oor al ur handel doelwitte voor u begin, en hoe om selfs aan te pas ur handel doel met ur algemene lewe doelwitte te bereik. Op die ou end, die mense wat hierdie boek 'n baie lae gegradeer is die mense wat hierdie boek die nodigste het. Hulle is uit op soek na set-ups of vir presiese formules op risiko, in plaas van te fokus op die fondamente van die saak sukses en bou dinge van daar af. As hulle nie sien die waarde in hierdie boek dan I8217m redelik seker they8217re nie baie suksesvol, want die sleutels vir sukses in handels - wat geen secret - is is baie presies hier uiteengesit. Trouens, hierdie boek kap my leerkurwe deur ten minste 'n paar jaar. Sonder om dit te lees Ek sou afgegaan op soveel verkeerde paaie, want ek altyd deurmekaar gewees het toe sien skynbaar teenstrydige raad van verskillende skrywers. gebeur dat nie die geval is nie al nie, want ek het so 'n stewige fondament van die essensie van die saak uit hierdie boek en kan maklik sê wanneer 'n skrywer net praat oor iets wat hom pas en wat ek don8217t nodig om aansoek te doen to8230 Help ander kliënte die mees vind nuttige resensies Dr. Timothy Wilson, Options Trader sê: 223 van 256 mense het gevind dat die volgende review helpful baanbrekersnavorsing in Layman8217s Terme. 9 Januarie 2000 Dr. Van Tharp8217s uitstekende boek 8220Trade jou pad na finansiële Freedom8221 is werklik 'n werk van baanbrekerswerk proporsies. Dit is die enkele belangrikste boek wat ek nog ooit oor die onderwerp van die saak te lees suksesvol. Die gebruik van 'n baie georganiseerde en leesbare formaat, Dr. Tharp lei die leser stap vir stap deur die doolhof van mites oor handel en arriveer by die ware betekenis van die Heilige Graal 8212 dat die geheim van sukses is binne-in jou. Dr. Tharp dien as jou persoonlike gids, neem jou veilig deur die verraderlike terriroty omliggende inligting oor handel stelsels. Op die ou end is ons baie wyser vir die ervaring, wat by ons bestemming sterker vir die reis voltooi het. In kort, kry ons die wysheid wat kom met die wete one8217s Self en raak baie duidelik oor wat works8230and wat doesn8217t. Deur onderhoudvoering duisende suksesvolle handelaars gedurende 'n tydperk van 15 jaar, het dr Tharp kon uitvind wat algemeen in hul individuele stelsels van sukses was. Hy het toe 'n 8220model8221 van daardie veranderlikes, wat by hierdie basiese waarhede: Lae risiko idees gekombineer met toepaslike afrit strategieë en posisie sizing skep die grondslag vir die ontwikkeling van suksesvolle handel stelsels. Dr. Tharp deel sy navorsing met die leser, ondersteun sy gevolgtrekkings met 'n ryk voorbeelde. Na die afronding van Tharp8217s boek, selfs 'n leek het die gereedskap om 'n hoogs winsgewende handel stelsel wat al die sterkpunte gemeen aan al die beste handel stelsels, maar ook 8220fits8221 daardie spesifieke trader8217s persoonlikheid bevat ontwerp. Hierdie boek omskep my ervaring van die saak en het my toegelaat om handel te dryf met die vertroue wat kom uit die wete dat die waarheid oor wat werk. Sedert die implementering van Dr. Tharp8217s strategieë om my handel styl, die resultate wat ek ervaar het is niks minder as wonderbaarlik. Eerlik dit is die eerste en laaste boek wat jy ooit nodig sal hê as jy ernstig is oor handel (of belê) is jou pad na finansiële vryheid. As jy wil 'n hoogs winsgewende, lae risiko handel stelsel wat deurgaans sterk opbrengste lewer ontwikkel, dan lees hierdie boek Al wat jy nodig het is 'n oop gemoed en die moed om 'n paar van Dr. Tharp8217s innoverende navorsing op die proef gestel. Ek belowe jou, as jy hierdie boek lees en toe te pas Dr. Tharp8217s bewys konsepte, sal jou handel onmiddellik verbeter en jou onderste lyn sal bly in die swart. Sonder 'n twyfel, Dr. Tharp8217s boek is die beste 8220investment8221 wat ek nog ooit gemaak het. My opbrengs op hierdie 8220position8221 is incalculable8230 Help ander kliënte vind die mees nuttige resensies Uit liefde Ek verkies het om dit 'n twee-ster publikasie koers. Daar is 'n paar, baie min, nuttige stellings hier vir handelaars. Wat anders sou 'n mens verwag van 'n persoon wat nie handel bloot te praat met 'n suksesvolle handelaars nie dring een met handel wysheid. Soos al Tharp8217s werk, van wat ek gesien het, die titel verkeerde indruk van die inhoud. Dit wil sê, min of geen moeite werd inhoud, maar 'n boeiende titel. Enigiemand wat eerlik glo hulself te geloofwaardige genoeg om 'n handels boek wat 8220Financial Freedom8221 wat nooit professioneel verhandel moet nie geglo kan lewer skryf. Dit sou soortgelyk aan soek na advies van 'n hawelose persoon oor hoe 'n miljardêr wees. Nog 'n kwessie van geloofwaardigheid vir my met hierdie skrywer is dat hy nou smous 8220No Geld Down8221 en 8220Get Rich in Real Estate8221 bande, boeke, seminare, ens Ek wil spekuleer dat Tharp widgets sal verkoop, of ten minste, boeke oor widgets, As hy geglo het was daar geld gemaak word. Ek vind dit onmoontlik om te glo hierdie persoon kan ooit 'n betroubare bron van inligting wees oor die handel sy handel CV bestaan ​​uit 8230, en niks behalwe die idee van hoe om geld te maak deur te skryf woorde oor 'n onderwerp wat hy niks van weet. Baie meer bruikbaar, geloofwaardige boeke bestaan ​​wat jou sal help in die bereiking van ware finansiële vryheid. Brett Steenbarger is 'n handelaar en het goeie materiaal op die sielkunde van die saak geproduseer, en Mark Douglas, selfs al het hy nie handel te dryf, het meer interessant en waardevolle boeke geproduseer. Die mees nuttige advies, lees boeke oor die handel wat geskryf is deur handelaars, en lees die resensies geskryf deur mense wat elke dag handel. Help ander kliënte vind die mees nuttige reviewsOpenTrader review Hierdie webwerf word bedryf deur Ziad Masri en Awais Bokhari van Opentrader LLC. En het aanlyn sedert 2012. Dit het 'n duur opleidingsprogram aangebied genoem 8220Professional Opleiding Program8221. Hierdie program sluit video lesse, dokumentasie en oefeninge. Daar isn8217t 'n hele klomp op hulle aanlyn. So ek hoop hierdie oorsig sal jou help om in die maak van jou besluit om hul program te koop of nie. Begin om te kyk na hierdie webwerf het ek dadelik gevoel dat dit bo die normale vlak van kwaliteit van handelsdienste en opvoedkundige webwerwe. En dit is meer voor die hand liggend as ek hulle verder nagevors. Een voorbeeld is die 8220We Is Traders8221 video wat hulle geproduseer: professionele opleidingsprogram Hul enigste program is verdeel in verskillende afdelings wat ook 'n goeie idee van wat die kursus behels gee: Market raamwerk. Hierdie afdeling is alles oor gedrag mark en. Dit is bedoel om 'n beter grondslag vir jou handel plan te maak. Besig om 'n beter begrip hoe die markte werk en sit dit in 'n raamwerk. Mark markgedrag Dynamics Volatiliteit tydraamwerk ontleding mark internals Trading raamwerk. Hierdie afdeling fokus op 8216edge8217. Die ding wat jy 'n meer winsgewende handelaar sal maak. Waarskynlik die mees basiese en belangrikste ding wat jy nodig het om te verstaan ​​as 'n handelaar. Dit is grootliks die basis van elke area van jou handel. Basiese waarskynlikhede posisie sizing risiko-model sielkunde van verliese risikobestuurstrategie amp taktiek. Hierdie afdeling is al oor die skep van jou eie daaglikse handel plan. Hoe om tred te hou met al die veranderinge wat plaasvind gedurende die tyd dat die mark is oop. Daaglikse handel plan die mark Doeltreffende intraday taktiek Lees setups amp Teregstellings. 'N artikel wat uitsluitlik fokus op die uitvoering van ambagte. Hoe om in te skryf, hoe om af te sluit en hoe om te probeer en te maksimeer wins. Vervaag setups Doeltreffende wins uitgange Inskrywings Riding die tendens maksimum wins op uitgang ingesteldheid. 'N emosionele deel van die program wat probeer om jou te wys watter dele van jou psige jy tydens handel in toom te hou om te hou jou gedagtes optimaal funksioneer gedurende hierdie soms stresvolle tyd. Geestelike toestand beheer Vertroue na willekeur Sielkundige rand Sielkundige strikke geestelike model vir optimale prestasie afrigting. Dit is eintlik nie 'n artikel, maar 'n kenmerk van die program wat hulle aanbied. Dit gee jou drie maande van weeklikse groep afrigting webinar. As jy enige vrae het, kan jy hulle vra 1 op 1 in hierdie sessies. Die program word duidelik geskei in die bogenoemde afdelings. Met elke afdeling kom videos, dokumentasie en oefeninge. Hulle duidelik van plan hierdie om meer van 'n proses om jou wees om 'n meer konsekwent winsgewende handelaar as wat dit 'n quick fix vir meer wins wees. En hoewel die prys is 'n baie hoog vir belegging onderwys, is dit waarskynlik die moeite werd. Jy moet dit sien as gaan kollege of universiteit. Jy don8217t verwag om 'n prokureur in ses maande, maar jy klasse te neem vir ten minste 'n paar jaar. En hierdie kursus / program blyk te wees een van die beter klasse te neem as jy ernstig in om 'n beter handelaar is nie. Opmerklik is hulle fokus net op die E-mini SampP 500 Futures. Dit is die enigste markte hulle handel. Maar die lesse is van toepassing op ander markte so goed. Die kwaliteit van hierdie kursus is uitstaande. Die video's het top inhoud en produksie waarde. Die dokumentasie lewer jy nog meer insigte en nuttige kennis. En die oefeninge help u om die lesse ingeworteld, maar don8217t verwag vir 'n maklike toetse. Pro Trading Blog As jy nie wil hê om te betaal of can8217t bekostig om die kursus, dan kan jy 'n blik op hul handel op die Pro Trading blog. Hier plaas hulle dele van die weeklikse webinars, onderhoude met studente en ander klein stukkies van die volle kursus. N baie goeie manier om 'n paar van die in hul program genoem punte leer. Free Videos Jy kan aansoek doen vir hul nuusbrief en toegang tot twee video's. Ek gepos word om die skakels na die video's hier, sodat jy don8217t moet jouself aanteken: Alles in ag genome 'n kwaliteit kursus wat is duur, maar waarskynlik die moeite werd as jy die tyd en geld te belê. So dit is waarskynlik nie die moeite werd as jy net rondspeel met 'n klein rekening. Verhoor Daar is geen proeftydperk. Jy moet die prys van die kursus betaal op een slag. Prys in handel wêreld al die opleidingsprogramme geëis om anders as ander en uniek in benadering wees en Open Trader is geen uitsondering nie. Die program word deur Ziad Masri en Awais Bokhari, wat hulleself opeis as professionele termynkontrak handelaars. Hul fooie by 4000 is min of meer in die reeks gehef word vir soortgelyke programme. Die opleiding strek oor ses maande. Hulle bied ook 'n 60 dae geld terug waarborg, wat is heel redelik. Maar is die spel die moeite werd om die kers Dit beteken 'n duidelike antwoord nie. Daar is geen onfeilbaar handel strategie wat kan waarborg wins nie kan 'n opvoeder leer dat. Maar nie alles is verlore. Hierdie programme kan 'n bietjie waarde toevoegings te hê, maar dit hang af van die kwaliteit van die afrigter. Dit lyk of hulle is goed in daardie rol. Die program strek oor 58 video-gebaseerde opleiding sessies gevolg deur 61 praktyk bore. Dit gevolg deur drie maande van QampA sessies. Hul fokus is die dag handel scalping is nie hul forte. Een pluspunt is hulle is baie gevoelig. Hulle probeer ook om die meeste van die navrae wat deur nie-deelnemers reageer. Hul materiaal is gestruktureerde en goed georganiseer. Fundamenteel die ouens lyk ernstig in hul houding. Die hooffokus van die kursus is om 'n gedissiplineerde benadering tot handel te ontwikkel, te beheer instink en die identifisering van patrone met opgevoede raaiskoot. Wat ook al wat hulle onderrig kan nie buitengewone, maar hulle probeer om 'n gestruktureerde benadering tot handel te skerp. So het die kursus kan 'n bietjie waarde toevoeging vir 'n beginner of 'n ervare handelaar gebrek aan 'n strategiese benadering nie 'n moet probeer, maar kan die moeite werd wees. Skryf 'n resensie Kanselleer antwoord Top Resensies Alles in ag genome 'n diens wat begin het homself bewys van die eerste dag is dit gaan woon. Puik diens, groot handelaar, groot maatskappy. Algehele 'n baie interessante diens wat toegang gee tot drie baie ervare en suksesvolle ontleders. Algehele die video is maklik om te volg en gee 'n goeie insig in die bewegings van die markte. Hierdie man weet sy dinge. Algehele hierdie diens lyk baie winsgewende en betroubare, gegewe die opgetekende statistieke. Algehele hierdie diens is baie omvattend. Wat 'n klomp van die kruis pare by verskeie tydraamwerke. Algehele hierdie lyk soos 'n goeie diens, wat deur 'n uitstekende handelaar. Hierdie maatskappy bied 'n baie dienste. Iets vir almal, maar veral die stelsels lyk baie interessant. En vir die kwaliteit is dit 'n winskoop. Alles in ag genome hierdie makelaar is een van die bestes wat daar is. Maak seker dat hulle 'n blik te gee as jy op soek is na 'n makelaar. Alles in ag genome aanbeveel as jy weet wat jy kry jouself in. Lae koste opsies spesialis, maar minimale produkte om handel te dryf. Alles in ag al hierdie dinge is 'n groot Kanadese afslag makelaar wat 'n goedkoop manier om handel te dryf vir dag handelaars sal wees. Risiko-Openbaringsverklaring: Trading dra 'n hoë vlak van risiko. 'N hoë graad van die hefboom kan werk teen jou. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van sommige of al aanvanklike belegging kan volhou. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met handel.


No comments:

Post a Comment