Wednesday, October 12, 2016

Forex wins verlies in kerfstok

Hoe om Onaangepaste Forex Wins Verlies bestuur Telling 9 Wanneer ons met buitelandse valuta, terwyl die invoer (Aankope) of uitvoer (verkoop) ons goedere, we8217ll iewers kry verskil tussen die bedrag van ons Aankoop / verkope faktuur en betaling / ontvangs as gevolg van buitelandse valuta skommeling pryse. We8217ll gesig wins / verlies as gevolg van hierdie transaksies. Om verder te verduidelik met byvoorbeeld aanvaar dat jy 'n buitelandse verkope van 100 nos gemaak. van jou Men8217s Klere teen 'n koers van 43 op 1 September 08. So het die totale waarde van jou faktuur bedrag is 4300 / - dit wil sê Rs.184900 / -. Maar jy het 4400 / - dit wil sê Rs.189200 / - teen hierdie faktuur op 25 September 2008, as gevolg van 'n skielike styging in die dollar waarde. So, sou die verskil van Rs.4300 as Forex Wins behandel en kry vertoon in die passief kant van jou balans outomaties. Hierdie bedrag kan aangepas word met die wins of verlies deur 'n Tydskrif met koopbewys klas soos uiteengesit onder. Skep 'n klas in die normale manier (Rekeninge Info Voucher Tipes Alter Journal) naam amp as 8216Forex Class8217. Nou slaag 'n joernaal kies die klas tydens Voucher Entry. Jy sal vind net die Grootboekrekeninge verskyn wat 'n wins / verlies moet aangepas word vanaf die datum van koopbewys en 'n outomatiese-berekening van hierdie bedrae. You8217ll vind nou die onaangepaste Forex Wins / Verlies verskyn vroeër in die Balansstaat sal nou bygevoeg word met die wins of verlies bedrag. 6 kommentaar: Baie dankie vir die inligting oor die telling 9 - Onaangepaste forex wins of verlies. Ek is in die invoer bsuiness. Daar is twee scenario 1) Ons maak betaling op sê 49 per dollar en ten tyde van die invoer na 'n maand van die dollar depriciates of waardeer wat lei tot forex wins of verlies. 2) Ons stuur dollar 10000 49 en ontvang goeie werd net 9500 48 lei tot twee opsies a) forex wins van Rupee 1 op dollar 9500 9500 rupees b) kredietsaldo van verskaffer vir dollar 500 49 45000 En die probleem is dat kerfstok 9 neem ook (b) gevolg in onaangepaste forx wins of verlies wat verkeerd is. Hoe kan ons los hierdie. Kan jy gee ons 'n oplossing helo. Ek skryf uit Mumbai. Ek het 'n navraag. Ek slaag verkope inskrywing in buitelandse valuta. die bedrag wat ek ontvang teen hierdie faktuur gedeponeer in dolar rekening. die dollar opgehoopte verkoop na 6 maande wanneer ons goeie koers en oorgeplaas na my lopende rekening. hoe kan ek dan die inskrywings in kerfstok. my bank dollar rekeningsaldo moet ooreenstem met bank dolar Wet balans. pls help Hai, dankie vir jou nuttige artikel. Dankie vir 'n paar groot punte wat ek geleer het 'n paar dinge, Dit is 'n mooi klein blog 3de een op Google hou die goeie werk. Kerfstok Opleiding doen ons uitvind wie almal na die grootboek van forex wins maak / loss. Multi-Geld in Tally. ERP 9 Het jy geweet dat Tally. ERP 9s multi-geldeenheid funksie reg van verbygaande transaksies op die aanpassing van Forex Wins kan voldoen aan al jou buitelandse handel maatskappy se behoeftes / Verlies wat jou vereiste, kan jy net wat jy nodig het om 'n probleem-vrye besigheid te bedryf in meer as een geldeenheid te kry. Met die koms van globalisering, met behulp van 'n multi-munt het 'n noodsaaklikheid vir maatskappye wat betrokke is in die internasionale handel besigheid geword. Vanaf transaksies te lees van verslae, is verskeie valuta ondersteuning nodig. En die belangrikste, die aanpassing van Forex Wins / Verlies is 'n belangrike aktiwiteit om 'n akkurate wins / verlies rekeningstaat genereer. Hantering van hierdie prosesse met 'n wisselkoers wat gereeld wissel is nogal 'n uitdaging. Maar Tally. ERP 9 bied 'n omvattende multi-valuta ondersteuning wat teboekstelling van transaksies in 'n multi-geldeenheid kan, met vermelding van die wisselkoers en outomatiese berekening van Forex Wins / Verlies met 'n baie vereenvoudigde aanpassing vir dieselfde. Gebruikers kan onbeperkte geldeenhede (Amerikaanse dollar, Singapoer dollars ens) te definieer, spesifiseer of die geldeenhede óf in lakhs of Miljoene sien en te gebruik multi-valuta gelyktydig. Byvoorbeeld, kan jy jou maatskappy se balansstaat in Indië gesien word deur jou sakevennoot in Japan Yen. Om Multi-Currency gebruik in Tally. ERP 9: Gaan na Gateway van Tally GT F11: Rekeningkunde Kenmerke Stel Laat Multi-Currency om Ja Aanvaar die skerm Nota: Die basis-geldeenheid van die maatskappy is vermeld in die skepping maatskappy. Tally. ERP 9 kan skep onbeperkte geldeenhede elk met hul eie spesifieke simbool. Om dit te doen: Gaan na Gateway van Tally GT Rekeninge Info. GT Geldeenhede GT Skep Gee die verlangde inligting soos hieronder getoon: Kader Nee vir Bedrae in miljoene skou sal die geldeenheid vertoon in lakhs. Aanvaar die skerm so, kan jy ander geldeenhede met behulp van die sleutelbord kortpaaie te skep wat hieronder gelys: Euro (Alt 0128), Japanese Yen (Alt 0165) Pond Sterling (Alt 156) Nota: Vir meer valuta simbole, kan jy verwys na die spesiale karakters geleë op Start GT Alle programme GT Accessories GT System Tools op jou Windows PC. Verander geldeenhede en definieer Tariewe van Exchange om die geldeenheid te verander: Gaan na Gateway van Tally GT Rekeninge Info. GT Geldeenhede GT hier te verander kan jy gerus ander koers van ruil vir verskillende datum spesifiseer en ook die skerm as 'n verwysing na die veranderinge in wisselkoers te sien. Let wel: Standard koers is die huidige koers in die mark. Verkoop koers is die tempo waarteen jou bank die geldeenheid van jou sal koop. Koop 'Tempo is die tempo waarteen jy gaan geldeenheid te koop by die bank. Om die wisselkoers vir meer as een geldeenheid met spesifieke datums spesifiseer: Gaan na Gateway van Tally GT Rekeninge Info. GT Geldeenhede GT Tariewe van uitruil oor die skerm Multi-Currency Verandering: Gee Datum (van toepassing datum vir wisselkoers) Sleutel Standard Rate, verkoop koers en koop Tempo GT die skerm Aanvaar Gebruik buitelandse valuta in Voucher toegang tot transaksies met behulp van verskeie geldeenhede slaag, kan oorweeg om 'n diensverskaffer ABC maatskappy wat 'n diens lewer vir 5000 tot XYZ Maatskappy. Die wisselkoers gedurende hierdie transaksie is Rs. 55 /. Om 'n koopbewys te skep vir hierdie transaksie: Gaan na Gateway van Tally GT Rekeningkunde Vouchers GT F8: Verkope (Kies Soos Invoice) Kies XYZ Maatskappy in Partys A / C Naam: en dan diensgelde onder Besonderhede en voer 5000 in Bedrag GT Aanvaar die verstek verkoop koers op wisselkoers skerm. Die voltooide koopbewys skerm word hieronder getoon: Rekeningkunde kwitansie vir die betaling wanneer die betaling gemaak word vir die diens, sê die wisselkoers het opgetrek na Rs. 55,50 /. Kom ons slaag die ontvangs bewys soos hieronder getoon: Gaan na Gateway van Tally GT Rekeningkunde Vouchers GT F6: Die ontvangs Krediet die XYZ Maatskappy en debiteer die Bank met 5000 Tik die wisselkoers vir beide grootboeke as 55,50 Aanvaar die skerm. Die voltooide Voucher word hieronder getoon: Aanpassing Forex Wins / verlies as gevolg van die verandering in die wisselkoers Rs.55.50 / tydens ontvangs teen die verkoop van koers van Rs.55 /, die onaangepaste Forex Wins / Verlies sal vertoon word in Balansstaat. Om dit te kan sien: Gaan na Gateway van Tally GT balansstaat hierdie onaangepaste waarde te pas, kan verander 'n Journal koopbewys tipe soos volg: Gaan na Gateway van Tally GT Rekeninge Info. GT Voucher Tipes GT Alter GT Journal Tik Forex Wins / Verlies in Naam van Klas Stel Ja om Klas Gebruik vir Forex Wins / Verlies Aanpassings Kies Forex Wins / Verlies in Grootboek Naam Aanvaar die skerm Nou, laat slaag die Joernaalinskrywing soos volg: Daarom, hantering transaksies in ander lande as die basis geldeenhede (huis) geldeenheid is nou baie eenvoudig met die veelsydige verskeie valuta ondersteuning van Tally. ERP 9.Learn Telling TDL aanlyn. forex in kerfstok ERP 9 Hoe om te doen Bill wyse Besonderhede vir uitvoer-invoer Forex in kerfstok ERP 9 is vereis As jy besig is in die besigheid van invoer-uitvoer dan moet jy koop-verkope in 'n buitelandse geldeenheid ander soos ander USD dan teken die basis-geldeenheid. Maar die algemene probleem is dat sy moeilik om op te rig Bill wyse transaksies in Tally. ERP 9. Hier in hierdie handleiding wat ons sal sien hoe om Forex teken in kerfstok ERP 9 met 'n bietjie verduideliking en 'n vinnige hoe om metode te doen. Maar voor jy begin opname van jou Forex transaksie, wees versigtig volle som en sit die basis geldeenheid terwyl die skep van 'n verskaffers / customer8217s grootboekrekening as INR roepee of jou plaaslike geldeenheid en Don8217t stel jou basis geldeenheid 'n vreemde currency. This is nodig om die wetsontwerp wyse kry besonderhede vir jou uitvoer-invoer transaksies in tally. erp 9 as ons handhaaf verskaffers / kliënte rekening in buitelandse valuta, dan is dit nie moontlik om wetsontwerp wyse besonderhede vir diverse krediteure / diverse debiteure te bestuur. Ek het die navraag met kerfstok oplossings opgewek en hulle het voorgestel dat ek verskaffers / kliënt se rekening in basis-geldeenheid in stand te hou en dan te verkoop / aankoop betree in 'n buitelandse valuta. In daardie geval sal ons ook in staat wees om buitelandse valuta transaksie asook INR bedrag sien saam met Bill wyse besonderhede. Vertrou dat die inligting gebruikers baie Forex in Tally Erp 9 Onderhoud van Forex in kerfstok ERP 9 is vereis om uit te vind ledegeld debiteure of betaalbaar in 'n multi geldeenheid ander wyse sou dit moeilik wees om uit te vind sal help wat wetsontwerp is te danke vir die betaling of kwitansies . Die probleem is dat as jy die opstel van 'n geldeenheid in 'n verskaffer / kliënt grootboek ander dan die basis geldeenheid dan sal jy nie in staat wees om verslae van wetsontwerp wyse besonderhede te kry in Tally. ERP 9. Forex in kerfstok ERP 9 Solutions: Stel die basis-geldeenheid in verskaffer of kliënt grootboek meester en dan tydens die opname die transaksies voorvoegsel die werklike handel geldeenheid en die transaksies gewoonlik aan te teken. Deur hierdie manier, sal jy in staat wees om wetsontwerp wyse besonderhede Forex in Tally. Erp 9. Ons glo Telling Solutions moet werk op hierdie en moet hierdie fout Hi los te genereer. Myself Tarun uit Thailand. Ek het net die opstel van kerfstok in my maatskappy in verlede jaar by Bangkok en ek in staat gestel forex wins of verlies in tally. erp 9. Ek is tevrede met al it8217s funksie. Maar ek het 'n probleem dit is nie die vergadering met Thai direkte belasting vereiste terwyl pas onaangepaste FOREX wins of verlies. In Thailand, terwyl die sluiting van boeke vir boekjaar. Ons moet ons buitelandse skuldeiser (verskaffer rekeninge) met Thai Baht wys soos per bank verkoop koers (omdat belasting van Thailand het gesê dat as ons sal betaal om ons data dan moet ons dollar koop van bank. So in hierdie afdeling geval inkomste wil ons forex wins of verlies aanpassing vir verskaffer bespreek soos per bank verkoop koers en teenoorgestelde vir buitelandse debiteure (kliënte), hier departement inkomste wil hê ons moet forex wins of verlies aanpassing inskrywing met bank aankoop koers te bespreek (wat minder as bank verkoop koers) . Hier soos per bogenoemde besonderhede, ek het om te bespreek (byvoorbeeld 8211 31 Desember-2014 bank verkoop koers 32 baht / na data en bank aankoop koers 31 baht / vir die kliënt) twee afsonderlike belasting op jaareinde datum vir verskaffers en kliënte. maar in kerfstok Ek kan forex wins of verlies inskrywing net met een spesifiseer koers te bespreek. Hoop my verduideliking sal maklik om te verstaan. Maar as jy 'n probleem om te verstaan ​​vind dan voel asseblief vry om my te skryf op my e-pos dit sal 'n groot hulp vir my as jy kan regmaak / my advies gee oplossing vir dieselfde. baie dankie vir jou tyd. Beste Regds Tarun Skryf 'n opmerking: Ek glo in Tally. ERP 9, daar is die aankoop van koers sowel as die verkoop van koers sukses persentasie kan spesifiseer. Het jy die meester munt grootboek gekontroleer deur die oprigting verkoper / aankoop van koers Skryf 'n opmerking: ek kerfstok ERP 9 help voorsien Skryf 'n opmerking: Laat 'n boodskap: Hier Telling TDL Online hier Telling TDL Online. Sluit Nou Aan awesome ondersteuning, Gewaarborgde Leer Sluit my aanlyn kursus om te leer Telling Laaste Telling Tutoriale Op soek iets anders Volg my op Faebook Aflaai Android App te leer Telling Hoekom Studente is lief vir Tally Mentors aanlyn Kursus Uitstekende kursus en beste ondersteuning Geagte Mahindra Meneer, Ek wil dankie dankie vir die uitstekende ondersteuning en opleiding Ek het my gradeplegtigheid in die handel. Geregistreer vir die Combo Kursus geregistreer 6 Mei 2016 Student Regn. Nommer 7010 geregistreer vir die Combo Kursus geregistreer 6 Mei 2016 Student Regn. Nommer 7010 Geagte Mahindra Meneer, Ek wil baie dankie vir die uitstekende ondersteuning en opleiding Ek het my gradeplegtigheid in die handel in 2002, in die afgelope 10 jaar gewerk as bedryfsbestuurder in verskillende sektor (nie verwant aan rekeninge en kerfstok). As gevolg van my persoonlike belangstelling, is besluit om te skuif na rekeningkunde. En by in kerfstok kursus in bekende instituut maar na 7 dae, didnt ek gaan na daardie instituut, hoekom, want daar is geen nut, dit is net vir sertifisering nie vir professionele. Onmiddellik het ek genader vir jou. Met in 15 dae nou is ek in staat om maatskappy in stand te hou rekeninge met vertroue as gevolg van jou. Dit kon nie moontlik sonder jou en jou kerfstok nege. Ek weet hoe besig jy is nie, so ek regtig waardeer die tyd wat jy spandeer saam met my. Hierdie kursus is die enigste ding wat staan ​​tussen my en my werk. Jou perspektief en aanmoediging beteken baie vir my. Dankie vir al die jy vyf gedoen. Baie goeie en vriendelike in onderrigbenadering 'n eerlike en professionele getuigskrif. Baie geduld in die begrip van die kliënte / studente vereiste en ook verstaan ​​die vlakke van vaardighede en. Rekeninge Bestuurder, Agave Industries India Pvt. Ltd Geleë in PTM - B. Kothakota 517391 Jinde KENNIS HUB Telling Verkope amp Service Partner, Pune Pune, Indië Student Regn. Nommer 7213 Kursus geword, Tally TDL datum Sluit. 27 Mei 2016 Ek is Rahul Jinde uit Pune, Maharashtra, Indië. Ek het my gradeplegtigheid in Handel voltooi. Na graduering, het ek dadelik in Solapur, Maharashtra, Indië aangesluit om handdoek uitvoer maatskappy as 'n rekening Assistent. In die afgelope tyd die meeste van die organisasie gebruik Telling vir rekeningkundige doeleindes. In ons maatskappy gebruik Telling volwaardig met belasting inventaris amp module. Ek het 'n baie in ons organisasie geleer. Ek doen deel een interessante gebeurtenis gebeur terwyl hulle diens. Kerfstok het een skema van stapel gestuur vir studente verdien terwyl Leer. Ek het amp deelgeneem gedoen meer as 10 aktivering, terwyl die leer Telling van daardie skema. Die gegewe inspirasie vir my loopbaan in Tally. Na die suksesvolle voltooiing van my 8 jaar diens, het ek besluit om Pune beweeg. Toe ek besluit het om Pune beweeg, ek het twee opsies sal ek gaan met weer diens of besigheid. Ek het besluit om te gaan met die besigheid. Maar weereens so baie vrae in die voorkant van my wat besigheid, ens Met die hulp van my Goeroes, my familie, vriende Ek het my loopbaan in Tally Wêreld amp ek Telling Partner onlangs gekies. Ek is 'n kundige persoon op die gebied van Tally. ERP9 maar weer As jy wil om te oorleef in die veld van Tally, moet jy weet TDL. So, het ek besluit om TDL amp leer aangesluit mees ervare persoon mnr Mahendra Rana Meneer. Dit is 'n absoluut baie wonderlike leerervaring saam met hom amp sy organisasie. N lang pad om nou te gaan. Nadat hy by Tally Mentors besef ek Enigeen kan leer Telling TDL geregistreer 12 Mei 2016 Student Regn. Nommer 7035 Geagte Mr. Rana, Im hier om te skryf met 'n groot plesier dat om TDL Programmering leer Ek het gedink dat die mense wat die programmeertaal soos C, C, Java weet, SQL. only kan skryf kodering vir die kerfstok Gewone persone soos ek wat nie eens weet wat programmeertale cant skryf. Nou ek besef dit is enigiemand kan skryf kodering nie korrek nie. jy leer ons in 'n eenvoudige manier. Ook, jy ondersteun te eniger tyd sonder twyfel jy ons twyfel ek werklik waardeer jou dienste te vee. Dankie vir die geleentheid gegee om te leer TDL Baie dankie vir u ondersteuning. Enigiemand kan ontwikkel TDL Gerespekteer Ranasir, In die eerste plek Baie geluk vir die aanlyn Akademie. Ek het nog nooit gesien maklik om aanlyn-leer kurusse waarvoor. Ek is. Kinshasa - Kongo RDC Regn. Nommer 7487 Regn. Nommer 7487 Regd. vir Tally TDL Kursus Regn. Datum 11 Junie 2016 Gerespekteer Ranasir, In die eerste plek Baie geluk vir die aanlyn Akademie. Ek het nog nooit gesien maklik om aanlyn-leer kurusse waarvoor. Ek is bly om die kursus aan te sluit en weet ek vol vertroue enigiemand kan TDL ontwikkel. Met jou onderrig vaardigheid te maklik om te leer TDL. Ek hoop vir jou blink toekoms net binne 15 dae, Tally Mentors maak my opgeleide aan te pas in Tally TDL Ek is 'n rekenmeester van Pune en doen Freelance Jobs sedert meer as 25 jaar. Ek hanteer alle vorme van. Student Bestel nommer 8082 Datum aangesluit 31 Augustus 2016 Student Bestel nommer 8082 Datum aangesluit 31 Augustus 2016 Ek is 'n rekenmeester van Pune en doen Freelance Jobs sedert meer as 25 jaar. Ek hanteer alle vorme van belasting, betaalstaat, en die meeste van die gevorderde funksies van Tally. ERP ek doen implementering en aanpassing soos per elke kliënte vereistes en vir daardie doel, is ek op soek na die Telling TDL ontwikkeling sedert 'n lang tyd leer. 'N Rukkie terug het ek ingeskryf is by die nuusbriewe van Tally Mentors en sien dat dit is die handleiding wat my sal help in die leer van die Tally TDL ontwikkeling en die bereiking van my doelwitte te gee wat my kliënte nodig het. Ek het by die kursus oor 31 Augustus en net binne 'n kort tydperk van 10 dae Ek het 50 van die kursus voltooi. Ek is gelukkig en tevrede is dat ek het hierdie kursus van Tally Mentors en nie van enige ander van natuurlik verskaffers wat oor die internet beskikbaar is as baie van hulle kan uit wees om julle bedrieg uit jou swaarverdiende geld. So, ek opreg beveel enigiemand wil leer Telling TDL, moet natuurlik saam Telling Mentors Online TDL Opleiding. Leer Telling Kursusse Online leer Telling TDL, Tally. ERP 9 aanlyn leeftyd Toegang Kopiereg teks 2016 deur Telling Mentors 'n betroubare bron om te leer Telling, Tally. ERP 9 en Tally TDL. - Ontwerp deur floreer Temas Gedryf deur Hier Telling vir Vrye Sign up for our nuusbriewe Sluit aan by ons e-pos lys van die vrye Telling Tutoriale reguit na jou posbus kry Gee dit 'n probeer, kan jy enige tyd inteken. op jou eerste aankoop fout: Alert: Die teks is protected. How om Onaangepaste Forex Wins Verlies bestuur Telling 9 Wanneer ons met buitelandse valuta, terwyl die invoer (Aankope) of uitvoer (verkoop) ons goedere, we8217ll iewers kry verskil tussen die bedrag van ons koop / Verkoop faktuur en betaling / ontvangs te danke aan buitelandse valuta skommelinge tariewe. We8217ll gesig wins / verlies as gevolg van hierdie transaksies. Om verder te verduidelik met byvoorbeeld aanvaar dat jy 'n buitelandse verkope van 100 nos gemaak. van jou Men8217s Klere teen 'n koers van 43 op 1 September 08. So het die totale waarde van jou faktuur bedrag is 4300 / - dit wil sê Rs.184900 / -. Maar jy het 4400 / - dit wil sê Rs.189200 / - teen hierdie faktuur op 25 September 2008, as gevolg van 'n skielike styging in die dollar waarde. So, sou die verskil van Rs.4300 as Forex Wins behandel en kry vertoon in die passief kant van jou balans outomaties. Hierdie bedrag kan aangepas word met die wins of verlies deur 'n Tydskrif met koopbewys klas soos uiteengesit onder. Skep 'n klas in die normale manier (Rekeninge Info Voucher Tipes Alter Journal) naam amp as 8216Forex Class8217. Nou slaag 'n joernaal kies die klas tydens Voucher Entry. Jy sal vind net die Grootboekrekeninge verskyn wat 'n wins / verlies moet aangepas word vanaf die datum van koopbewys en 'n outomatiese-berekening van hierdie bedrae. You8217ll vind nou die onaangepaste Forex Wins / Verlies verskyn vroeër in die Balansstaat sal nou bygevoeg word met die wins of verlies bedrag. 6 kommentaar: Baie dankie vir die inligting oor die telling 9 - Onaangepaste forex wins of verlies. Ek is in die invoer bsuiness. Daar is twee scenario 1) Ons maak betaling op sê 49 per dollar en ten tyde van die invoer na 'n maand van die dollar depriciates of waardeer wat lei tot forex wins of verlies. 2) Ons stuur dollar 10000 49 en ontvang goeie werd net 9500 48 lei tot twee opsies a) forex wins van Rupee 1 op dollar 9500 9500 rupees b) kredietsaldo van verskaffer vir dollar 500 49 45000 En die probleem is dat kerfstok 9 neem ook (b) gevolg in onaangepaste forx wins of verlies wat verkeerd is. Hoe kan ons los hierdie. Kan jy gee ons 'n oplossing helo. Ek skryf uit Mumbai. Ek het 'n navraag. Ek slaag verkope inskrywing in buitelandse valuta. die bedrag wat ek ontvang teen hierdie faktuur gedeponeer in dolar rekening. die dollar opgehoopte verkoop na 6 maande wanneer ons goeie koers en oorgeplaas na my lopende rekening. hoe kan ek dan die inskrywings in kerfstok. my bank dollar rekeningsaldo moet ooreenstem met bank dolar Wet balans. pls help Hai, dankie vir jou nuttige artikel. Dankie vir 'n paar groot punte wat ek geleer het 'n paar dinge, Dit is 'n mooi klein blog 3de een op Google hou die goeie werk. Kerfstok Opleiding doen ons uitvind wie almal na die grootboek van forex wins / loss. How maak Verwyder Onaangepaste Forex Wins verlies aan kerfstok 8230 bespreek ek 'n verkope inskrywing OUTOMATIES MY kerfstok toon 'n paar bedrag in onaangepaste gewin 8230 onaangepaste FOREX wins / verlies IN kerfstok 8230 die onaangepaste forex wins / verlies 15 Julie 2011 8230 Tally ERP 9 8211 Tutorial 8211 Free ebook download as PDF-lêer (pdf), teks lêer 8230 Entry met behulp van buitelandse valuta middot 6.4.6 Wys Forex wins / verlies 8230 Hier 8211 Tally Solutions ProviderDec 23, 2011 8230 DOKUMENT en sal nie in aanspreeklik wees vir verlies of skade 8230 Tally Geïntegreerde Network, Tally Service Partner, TallyAcademy amp Power 8230 AL hoe om forex wins verlies in kerfstok 183 linkli. st hoe om Onaangepaste Forex wins verlies bestuur telling pas. tallyvenki blogspot hoe om unadjuste Xb Forex System Strategie handel stelsel outomaties winste seine se simulator mt sein forex 8230 is forex arbitrage ultimatum gratis handel stelsel forex xb scalping handel stelsel te bestuur. Forex System XB Forex Ea Vergelyking 8230 die verskaffing van baie aanwysers, vergelyking gereedskap en verskillende tipes grafiek, soos kandelaars 8230 Gebruik die ander bladsye te grawe meer inligting oor die voorraad, forex pare of toekoms. Video ingesluit 1830328230 en bereken en te kyk forex wins / verlies 8230 Laat Multi Geld in Tally ERP 8230 Hoe om Teken alle transaksies in buitelandse valuta in Tally 8230 2008/08/09 183032How om Onaangepaste Forex Wins Verlies bestuur Telling 9 Wanneer ons met buitelandse geldeenhede terwyl 8230 Behandeling van onaangepaste Forex wins / verlies in Tally onaangepaste forex wins of verlies in kerfstok 7.2. Voeg jou antwoord. Bron. Voorlê styl. Rapporteer Misbruik. Ek dink hierdie vraag in stryd met die Gemeenskap Riglyne. 4 April 2008 8230 Gateway van Tally 8212gt Display8212gt State van Inventory 8212gtStock Opsomming 8230. Ja, as jy nie wil hê dat die onaangepaste Forex Wins / Verlies element 8230 Dit is makliker vir jou te sit wat in die Verban Lys as om dit uit te verwyder die 8230 Rs.55 /, sal die onaangepaste Forex Wins / Verlies vertoon in Balansstaat. Om dit te besigtig: 8230 eenvoudig met die veelsydige verskeie valuta ondersteuning van Tally. ERP 9. 17 Oktober 2014 8230 Uitvoer van Data Van Telling 9 na Excel Meer doeltreffend met Rel 2 8230 jy kan seker maak dat geen onaangepaste forex wins / verlies word in balansstaat . 8230. Die verslag in die outomatiese kolomme ALT P Om die verslag ALT R te druk om 'n 8230 Tally Notes verwyder met sleutels acountingrenuJun 1, 2015 8230 Hoe om kerfstok begin 'n ikoon kan gevind word as die bestemming gids of as kortpad op die lessenaar. Dubbel kliek 8230 Altd-skrap. F11-funksies 8230. / Onaangepaste forex. Wins / verlies 8230 Naam van die klas: Forex wins / verlies klas. Gebruik klas 8230 9 Maart 2010 8230 DOKUMENT en sal nie in aanspreeklik wees vir verlies of skade 8230 handelsmerke van Tally Solutions Pvt. Ltd in Indië en / of ander lande.


No comments:

Post a Comment