Tuesday, October 18, 2016

Handel stelsels wat werk deur thomas stridsman

Trading Boeke: handel stelsels wat werk deur Thomas Stridsman Trading Boeke: handel stelsels wat werk Outeur: Thomas Stridsman Uitgewer: McGraw Hill Jaar: 2000 Book Review Rating: Aanbevole Trading Systems Trading System Winsgewendheid Trading System Performance handel strategieë Entry Seine afrit Seine Comments Trading System ontwikkeling tendens Trading Systems / Trend volgende stelsels Posisie Grootte Risikobestuur Terug toets Trading Systems Onttrekking MAE (Maksimum Ongunstige Uitstappie) MFE (Maksimum Gunstige Uitstappie) PORTEFEULJESAMESTELLING uit monster toets Gevolgtrekking: Ek beveel handel stelsels wat werk om mense wat dit nodig het om oor te leer handel stelsel ontwikkeling. Thomas Stridsman is 'n erkende kenner op handel stelsels en sy handel boeke is die moeite werd om te lees as jy belangstel in sistematiese handel is. Transkripsie van die video oorsig: Hi, sy Adrian weer uit Trading System Lewe en vandag boekresensie oor handel stelsels wat werk deur Thomas Stridsman. Nou whats regtig baie goed oor hierdie boek is dit neem 'n leser deur middel van die hele reis van konsep tot optimalisering en voltooiing van 'n handel stelsel. Dit handel boek doen 'n baie groot taak te verduidelik hoe hulle die prestasie van 'n handel stelsel te meet. Dan as jy verstaan ​​hoe om die prestasie van 'n handel stelsel dit gee jou meet 'n paar van die belangrikste boustene wat jy kan gebruik om saam te stukkie van 'n stelsel wat jou doelwitte sal voldoen. Van daar die boek gaan voort om te praat oor hoe om jou handel stelsel te verbeter deur te filter om 'n paar van die slegte ambagte te skakel of skakel die marktoestande wat jou stelsel is nie geskik vir, omdat nie alle handel stelsels werk in alle marktoestande. Jy moet 'n paar reëls, sommige kriteria in jou handel stelsel om seker te maak dat jou handel stelsel is slegs aktief is wanneer sy regtig winsgewend te wees. Die boek doen 'n goeie werk te wys jou hoe om dit te doen. Dan is dit neem jou uiteindelik deur hoe om die handel stelsel wat youve gebou en oortrek posisie sizing en portefeuljebestuur en portefeulje seleksie neem. Dit verduidelik hoe om te kies presies watter instrumente om handel te dryf of watter kombinasie van instrumente om handel te dryf. Dit neem al die dinge en sit hulle saam om jou te wys hoe om 'n handel stelsel te bou met 'n portefeulje en risiko beheer en posisie sizing. Nou dis geen geringe prestasie, dit verg 'n bietjie moeite om deur te kom, maar sodra jy het hierdie boek lees, sal jy die basiese beginsels van die gang van die begin van die konsep van 'n handel stelsel te verstaan ​​deur na die ontwerp van die reëls, deur te toets en die optimalisering van hulle, en dan die verbetering van hulle met dinge soos filters en die regte posisie sizing en die reg risikobestuur op die top van die stelsel. Een van die dinge wat ek het gesukkel met die boek al was dit al die voorbeelde word in TradeStation Kode. TradeStation is 'n platform vir die doen terug toets en die ontwerp van handel stelsels. Maar ek dont gebruik daardie stelsel - ek gebruik 'n aantal verskillende stelsels om my handel strategieë en handel stelsels te toets. So het ek 'n bietjie van die vertaling te doen elke keer as ek wou een van Stridsmans idees of konsepte gebruik en probeer om dit op my eie stelsels. Nou is sy nie die einde van die wêreld, TradeStation Kode is redelik maklik om te lees as julle op enige manier wiskundige of logiese in die manier waarop jy dinge ontsyfer, maar dit is net dat bietjie ekstra bietjie moeite wat ek waarskynlik couldve gedoen sonder. Ek wouldve veel verkies om te sien sommige generiese logika state om die kode in die rug te verduidelik en dan miskien die TradeStation Kode, in 'n bylae. Noudat dit gesê is Theres nog 'n groot hoeveelheid van die waarde in die boek so dont laat dat jy afbreuk aan op soek na dit. Een van die belangrikste insigte wat Ive het uit die boek was dat jy regtig nodig het om grootte van jou ambagte konserwatief omdat frats gebeurtenisse nie gebeur nie. Stridsman praat oor wat gebeur wanneer jy 'n handelsmerk wat baie meer as wat jy verwag en te verloor hoe dit kan invloed op jou portefeulje verloor kry. Noudat vir my was 'n kritiese insig en sy my regtig gered op 'n klomp van die geleenthede waar iets bads gebeur met die instrument wat ek kon die handel. As ek te aggressief is sizing dit wouldve regtig beskadig die rekening. Maar as jy jou posisie te kry sizing reg en wanneer jou risiko laag is en vervat dan kan jy regtig die dinge oorleef. Dis wat handel sukses is alles oor, oorleef deur die negatiewe kant, sodat jy kan voordeel trek uit die onderstebo dat jou stelsel in die lang termyn sal genereer. Ek het die boek vier uit vyf. Die een van my gunsteling handel boeke en dit is beslis die weg gebaan vir 'n baie handel sukses vir my. Dit het my gehelp om duidelik te wees oor handel stelsel ontwerp wees. Die konsepte wat ek gebruik het sedertdien vir my 'n klomp geld gemaak. Ek beveel dit - As jy havent lees enige van Stridsmans boeke probeer om hierdie een uit en laat my weet hoe jy gaan. As jy reeds havent kliek hieronder en laai my vry spesiale verslag wat die Top 10 lesse wat ek geleer het deur Lees 150 Trading Boeke. Net die 10 lesse in alleen die verslag kan red jy jare van jou leerkurwe en duisende en duisende dollars. As jy enigsins soos ek, as julle almal graag die meeste nuwe handelaars Theres 'n paar klassieke foute wat jy maak wat jy kan te vermy so gou as jy bewus is van hulle. Laai die verslag - Dit is 'n gratis aflaai en dit sal afgelewer word by posbus onmiddellik en laat my weet wat jy dink oor dit. Ook my asseblief skryf 'n opmerking oor hierdie video as jy enige vrae het, moet asseblief dit te doen en ek sal terug te kry om jou persoonlik. Baie dankie - Bye vir nou. Verwante artikels: www. thomasstridsman. us outeur en Trading System Ontwikkelaars van Vasteras, Swede System Ontwikkelaars van Chicago Systems Onderhoud deur John F. Gallwas, stigter van Striker Securities, Inc. - Mei 2006 'n onderhoud met Thomas Stridsman, skrywer van verskeie artikels op die handel vir Toekomsnavorsing Magazine 8482 en Active Trader Magazine 8482, asook twee hoog aangeskrewe boeke vir McGraw-Hill Publishing Co. 8482 handel stelsels wat werk (2002), en handel stelsels en geld te bestuur (2003). 'N boorling en huidige inwoner van Vasteras, Swede, 66 myl wes van Stockholm, het hy onlangs gevorm ThomasStridsman. us, na te vors en te bemark handel stelsels. Hy is ook geregistreer by die CFTC as 'n kommoditeit Trading Adviseur (NFA 295130). John Gallwas: Jou belangstelling in die markte dateer terug na jou kollege dae in Swede, waar jy in die makro-ekonomie as hoofvak geneem het met 'n spesiale belangstelling in die markte afgeleides. Wat is dit oor die markte wat jy het op hierdie punt in jou loopbaan Thomas Stridsman: Vir my is daar twee elemente wat hou terug trek my na die markte. Die eerste is die intellektuele uitdaging om te interpreteer wat aangaan. Wat veroorsaak die eb en vloei van 'n prestasie stelsels, en wat kan jy doen oor dit en as jy dink jy het 'n idee, jy het om uit te vind hoe om in te formaliseer wat om een ​​of ander strategie wat die proses kan vang. Let daarop dat ek sê 8216catch die proses, nie die geld of iets soortgelyks te vang. My navorsing is gefokus op die proses, en indien suksesvol, sal die winste vloei. Die tweede rede is die neem van risiko's. Alhoewel ek myself identifiseer meer as navorser as 'n stelsel ontwikkelaar, ek wil my eie risiko as nie altyd in die handel, dan beslis in ander gebiede van die lewe. Ek bedoel net nadat verskuif tussen twee vastelande talle kere vereis 'n sekere bereidwilligheid om risiko's net daar te neem. John Gallwas: Ons weet oor die jare, as gevolg van jou werk as 'n ontleder asook die skrywer van twee boeke oor handel stelsels wat jy deur baie is aangemoedig om 'n stelsel ontwikkelaar jouself raak, maar havent probeer dit tot nou toe. Wat het veroorsaak dat jy na hierdie opwindende stap vorentoe Thomas Stridsman: Om eerlik te wees, as 'n finansiële verslaggewer, het ek baie charlatans in die handel stelsels bedryf gesien, en dit was vir my dat ten minste elke ander stelsels ontwikkelaar bereid was om oor te klim sy dooie moeder 'n bok by die handelaars koste te maak. Ek was vreesbevange my aan by die groep op enige manier of vorm. Dis hoekom ek geskryf het die boeke, uit woede as jy wil, om te help my lesers sien deur of stap vir stap deur die denkproses. Of jy op die punt om 'n stelsel te bou op jou eie of koop van iemand anders, as jy een van die boeke gelees het en dit has not gehelp jy 'n baie meer kritiese ondersoeker van handel stelsels en stelsels handel, jy het niemand om te blameer, maar jouself . Nou dat die boeke gepubliseer, ek voel ek kan handel stelsels bied aan die publiek nie, want met die boeke wat ek het die leser elke eerlike, objektiewe instrument Ek weet van ten einde my te evalueer gegee. Met hierdie voorbereiding, ek glo ek het die reg om die mark handel stelsels verdien nie, maar omdat ek nooit die reg, en dit is baie belangrik vir my, sou ek nie gevorm ThomasStridsman. us verdien. John Gallwas: In jou boek handel stelsels wat werk, jy het geskryf dat 'n handel strategie is soos 'n proses masjien. Sê asseblief vir ons lesers wat jy bedoel met hierdie. Thomas Stridsman: Om die beste verstaan ​​dit, moet ons 'n handel strategie te skei in twee dele, die werklike stelsel deel, met die koop en seine en die geld bestuur deel met die logika en wiskunde te verkoop vir hoeveel eenhede (aandele, kontrakte, ens) te koop en te verkoop. Nou, vir elke sein die stelsel genereer, die aantal eenhede te handel kan wissel tussen nul en 'n paar redelike bedrag met betrekking tot jou rekening aandele. Die presiese aantal hang af van baie dinge, soos die heelal van instrumente waaruit jy pluk handel kandidate, hoeveel ambagte wat jy reeds in die rigting en oop verrigting van daardie bedrywe, wat instrument kategorie daardie markte behoort aan, wat stelsel gegenereer die sein, hoeveel seine gelyktydig gegenereer, wat is jou totale waarde op die spel, en so aan. Al hierdie verhoudings word sterk verbind en dinamiese, wat beteken dat klein veranderinge in een deel sal beduidende uitwerking elders het. Dit geld sowel tydens die navorsingsproses en tydens real-time handel. Die maak van 'n besluit en optree op dit beteken selde die einde van iets, maar lei gewoonlik tot die begin van iets nuuts, met nog meer besluite te maak op 'n nimmereindigende en deurlopende skaal, wat almal faktore van behoorlike geldbestuur. John Gallwas: Beskryf jou nuwe diens en waar kan ons lesers gaan om bykomende inligting te kry. Thomas Stridsman: Op die oomblik is ek die bemarking van 'n voorraad indeks stelsel Ek noem Chicago. In teenstelling met die meeste ander kommersieel beskikbare voorraad indeks stelsels, Chicago is uniek in die sin dat die handelaar ontvang handel seine vir al vier e-mini markte, die SampP 500, Nasdaq 100, Russell 2000 en die SP400. Verder is 'n unieke kenmerk van hierdie stelsel is dat dit kom met twee verskillende inskrywing seine per kant en die mark, met die eerste sein (uit 'n plat posisie) wat effens meer riskant as die tweede sein. Die eerste sein is vir aggressiewe handelaars, waar die tweede is vir die meer konserwatiewe. Nog 'n ongewone kenmerk van my diens is dat om te help handelaars met hul geld bestuur programme, ek plaas 'n weeklikse diskresionêre oortrek op my webwerf, met voorstelle en kommentaar oor hoe om die vlak van aggressie waarmee wissel na die verskillende markte en seine handel. Vir meer inligting kontak Martin Lembak by Striker Securities, Inc: 800-669-8838 of 312-987-0043 vir nie-Amerikaanse oproepe, martinlembakstriker of gaan na my webwerf by www. thomasstridsman. us. John Gallwas: Het jy enige projekte in die whats nuwe departement wat jy in hierdie tyd Thomas Stridsman kan deel met ons: Benewens die navorsing en ontwikkeling van nuwe futures en sekuriteite handel stelsels by my Vasteras kantoor, 'n mede-en ek het sit saam 'n reeks lesings en seminare aan die Universiteit vlak vir algoritmiese handel, geld bestuur, portefeuljesamestelling, en handel as 'n besigheid. Die klasse sal onder die naam van Skandinawiese Instituut van Finansies, 'n organisasie wat ons gestig vir opvoedkundige aktiwiteite uitgevoer word. Die klasse, wat goed kan wees om die eerste van hul soort in die wêreld, sal aanvanklik twee keer per jaar gehou word in samewerking met my ou universiteit in Uppsala, net 42 myl noord van Stockholm. Doelskieter Geregistreerde: Securities Exchange Commission (SEC) Commodity Futures Trading Commission (CFTC) doelskieter Lidmaatskap: National Association of Securities Dealers (NASD) Securities Beleggers beskerming Corporation (SIPC) Nasionale Futures Vereniging (NFA) Bestuurde Fondse Association (MFA) Disclaimer Die inligting en skakels op hierdie webwerf is vir inligting doeleindes en moet nie vertolk word as 'n aanbod om te verkoop of 'n uitnodiging of 'n aanbod om die kommoditeite of enige sekuriteite hierin genoem te koop. Die feitelike inligting op hierdie webwerf is verkry uit bronne daarvan geloofwaardig te wees, maar is nie noodwendig alles ingesluit en word nie gewaarborg nie oor die akkuraatheid, en is nie so uitgelê dat dit verteenwoordiging deur Striker Securities, Inc. (Striker) of sy affiliasies. Die risiko van die saak kan aansienlike en elke belegger en / of handelaar moet oorweeg of dit is 'n geskikte belegging. Vorige prestasie, hetsy werklik of aangedui deur gesimuleerde historiese toetse van strategieë, is nie 'n aanduiding van toekomstige resultate. Doelskieter is 'n lid van die Nasionale Vereniging van Securities Dealers (NASD, die Securities Investor Protection Corporation (SIPC) en die Nasionale Futures Vereniging (NFA). Lees asseblief doelskieter Openbaringsverklaring vir die addisionele openbaarmaking. Afgeleide instrumente, insluitend termynkontrakte, is kompleks en dra die risiko van wesenlike verliese. Vorige prestasie is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. lees gerus addisionele risiko sake op ons webwerf, www. striker. Dit is belangrik dat jy al die risiko's wat betrokke is met die handel te verstaan, en moet jy net handel met risiko . kapitale Dit kommunikasie is bedoel vir die uitsluitlike gebruik van die beoogde ontvanger die CFTC vereis die volgende verklaring die verwysing na hipotetiese resultate:.. hipotetiese prestasieresultate het baie inherente beperkings, waarvan sommige hieronder word beskryf GEEN voorstelling is dat ENIGE GEMAAK rekening of waarskynlik winste of verliese soortgelyk aan dié wat in FEIT bereik, DAAR word dikwels SHARP VERSKILLE TUSSEN hipotetiese prestasieresultate en die werklike RESULTATE VERVOLGENS bereik deur ENIGE betrokke handelsplek PROGRAM. EEN van die beperkinge van hipotetiese prestasieresultate is dat hulle oor die algemeen VOORBEREID met die voordeel van agterna. Daarby het hipotetiese TRADING nie gepaard met FINANSIËLE RISIKOBESTUUR nie, en geen hipotetiese TRADING REKORD kan heeltemal REKENING vir die impak van finansiële risiko van die werklike handel. BYVOORBEELD, die vermoë om VERLIESE weerstaan ​​OF om te voldoen aan 'n bepaalde TRADING PROGRAM ten spyte van verliese met die verhandeling wesenlik POINTS wat ook nadelig beïnvloed WERKLIKE handelsresultate. Daar is talle ANDER faktore wat verband hou na die markte in die algemeen of OP die implementering van enige spesifieke bedryf program nie ten volle in berekening gebring word by die opstel van hipotetiese PRESTASIE resultate en maar al wat ongunstig beïnvloedt handel RESULTS. Tradings stelsels wat werk Samevatting Hierdie boek bied riglyne vir die ontwerp en bou van 'n unieke, kragtige, en winsgewend handel stelsel. Suksesvolle handel is meer as net 'n reeks van 'n enkele, geïsoleerde aktiwiteite, elke veg sy eie gevegte in 'n hond-eet-hond mark. Dit is eerder 'n stelsel, waarin al die komponente saamwerk om te verseker dat elke handel goed beskerm, maklik om te implementeer, en in staat is om die opwekking van 'n bestendige stroom van 'n lae-risiko handel opbrengste. Handel stelsels wat werk wys jou hoe om vandag se beste beskikbare inligting en tegnieke te kombineer in 'n eenvoudige stelsel wat vir jou werk - oor al die markte en marktoestande. Kyk na hierdie duidelike, stap-vir-stap boek vir: riglyne vir die implementering van 'n konsekwente geld bestuursprogram portefeuljesamestelling tegnieke om maksimum wins potensiaal te verseker - terwyl die vermindering van blootstelling aan onnodige risiko en strategieë om behoorlike risikobestuur te oefen deur middel van stop verliese, wins doelwitte en more. Whether jy 'n multimiljoen-dollar institusionele belegger of 'n onafhanklike handelaar met 'n 10.000 rekening, jou handel stelsel - en jou comfort met dié stelsel - sal die verskil tussen die langtermyn sukses en mislukking beteken. Laat handel stelsels wat werk help om 'n strategiese, goed-deurdagte handel stelsel, een wat jy sit in 'n volledige beheer van jou handel fortuin te ontwerp. Wanneer dit kom by die ontwerp van 'n handel stelsel, ernstige handelaars nie tyd om die wiel uit te vind. In plaas daarvan, het hulle oor die algemeen neem die bewys, beproefde stelsels en tegnieke van ander in hul eie - 'n persoonlike stelsel wat rekening hou met hulle handel begroting, risikotoleransie, aksie vereistes, tydhorison en vermoëns om mark - en stelsel-spesifieke aanvaar ongerymdhede. Handel stelsels wat werk is die eerste boek te evalueer baie van vandag se mees invloedryke tegnieke en beklemtoon handel sagteware programme TradeStation en Excel, dek alle aspekte van die ondersoek, bou, begrip en evaluering van jou eie handel stelsel. Na wat die logika en redenasie dat 'n suksesvolle stelsel ondersteun, internasionale handel konsultant en skrywer Thomas Stridsman gebruik 'n stel van bewese stelsel-gebou gereedskap, plus sy eie hoogs innoverende analise tegnieke en bevindinge, om voorsiening te maak: stap-vir-stap tegnieke vir die ondersoek en die bou van 'n meganiese (100 persent reël-gebaseerde) handel strategie duidelike stap-vir-stap tegnieke om die ware verrigting van enige stelsel metodes te evalueer om onttrekking te meet, sowel binne individuele bedrywe en vir hele strategieë alle rekenaar kodering, saam met sigbladformules en vergelykings en optimale uitgang tegnieke ongeag die mark of die huidige marktoestande. Handel stelsels wat werk is die boek vir handelaars wat 'n paar derm-stoot geneem, besef die spel is nie so maklik soos dit lyk, en wil leer ken, presies wat dit is wat hulle nodig het om die raaisel op te los. Meer as net nog 'n koekie-snyer boek extolling gereed gemaak tegniese ontleding aanwysers of 'n trefseker handel stelsel, dit plaas ondersoek die hele handel proses, die belangrikheid van volledige begrip van die proses, en die noodsaaklikheid van die gebruik van klank, sinvolle, vaste-fraksionele geld bestuurstrategieë om konsekwent wins uit dié proses. Hanteerbare stelsel gebou protokolle, geld bestuur en portefeulje riglyne samestelling, basiese toegang en uitgang tegnieke - handel stelsels wat werk wys jou hoe om die verskillende stadiums en strategiese besluite van die saak te bind in 'n verenigde, winsgewende stelsel. Of jy is op soek na 'n vinnige, intraday, mark-spesifieke handel stelsel of een wat bestendige, langtermyn-, en universele, sy baie waardevolle insigte en sal innovasies ontwerp en gebruik - eens en vir altyd - sit jy op die regte pad om 'n verstaanbare, winsgewende metode. Toon meer Toon minder Productspecificaties Skrywer Thomas Stridsman Stridsman Thomas Soort Sentrale Met illustrasies Taal Engels Dimensions 30x231x193 mm Gewicht 868,00 gram Verschijningsdatum Desember 2000 Druk 1 Isbn10 007135980X Isbn13 9780071359801 Jy kry hierdie boek in Show meer toon minder Resensies Tradings stelsels wat werk Vir hierdie artikel wees nog geen resensies. Prys en levertijd De doorgestreepte prys is die consumentenadviesprijs van ons verskaffer. Ons bied verskillende opsies aan voor die bezorgen van Afhalen van jou bestelling. Watter opsies vir Jouw bestelling beskikbaar wees, sien jy by die afronden van die bestelling. Ons doen er alles aan om hierdie artikel op tyd te bezorgen. Dit is egter in 'n enkel geval moontlik dat deur omstandighede de bezorging vertraag word. Bestel en betaal via bol Gratis gestuur 14 dae bedenktijd Gratis Retour Ander handelaars (2) vanaf euro 30,00 Ander van aangevra also liefhebbers van Thomas Stridsman bestelden also Laat jou inspireren deur our kundiges Vrae en antwoorde Vrae en antwoorde word laai nie. Onlangse bezochte artikels Die voordele van bol gelden nie Vir die hele assortiment. Sien die voorwaardes. Alle pryse is insluitend BTW en ander Heffingen en exclusief eventuele verzendkosten en servicekosten. Om jou beter van diens te wees, maak bol gebruik van koekies. Bol die winkel van ons almal die webwerf maak gebruik van JavaScript. Hierdie webblaaier ondersteun nie JavaScript JavaScript staat afgeskakel waardeur moontlik nie die optimale weergawe van hierdie webwerf word getoond. Synopsis: Trading stelsels wat werk resensies en ontleed vandag groot sagteware programme, en help handelaars bepaal watter die beste sal werk vir hul persoonlike handel styl en gewoontes - en wat kan eintlik werk teen hulle. Beklemtoon TradeStation en Excel, hierdie waardevolle gids dek alle aspekte van die bou, begrip en evaluering van 'n stelsel. Die evaluering van prestasie. Prestasiemaatstawwe. Beter Maatreëls. Termynkontrak Data. Stelsel konsepte. Pluk tops en bottoms. Data-ontginning. Bedryf of nie te handel. Na aanleiding van die tendens. Om uit. Doeltreffende ambagte. Sweeneys MAE / MFE. Toevoeging van Langtermyn uitgange. Werk met 'n arbitrêre inskrywings. Hoë waarskynlikheid Comments nie. Filter. Langtermyn Volatiliteit Comments nie. Wat maak 'n tendens. Geldbestuur en portefeuljesamestelling. Geldbestuur. PORTEFEULJESAMESTELLING. Toenemende Jou Confidence. Quiere Continuar leyendo Descargue la aplicacin para obtener la versin Completa Descargar la aplicacin Leer todas las 366 pginas de Trading eBook Thomas Stridsman - handel stelsels wat werk. Tienda en su dispositivo: para ver af cualquier momento, en cualquier lugar. Disfrute millones de-dokumente by, Libros, klank Libros y cmics. Me de 5 millones de instalaciones de la aplicacin. Anurag Saini openbare esto Trading eBook Thomas Stridsman - handel stelsels wat werk


No comments:

Post a Comment